torsdag 3 juli 2008

Vikt 1 vecka

Svart tik 189 g
Svart hane 180 g
Viltfärgad tik 178 g

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va söta de är, Grattis!
De hade inte gått upp mycke i vikt tycker jag. Men du ser ju helheten bättre än jag som ser dem på bild!

Anonym sa...

Om du uppfattar mig fel så menar jag inge illa. De ser runda & goa ut!!

Anonym sa...

Carin: Tack! Jag är stolt ;)

Jag har inte funderat så mycket på det eftersom dom har gått upp varje dag, är inte uttorkade och är riktigt runda och äter mycket. Hur mycket gick dina upp per dygn cirka?
Jag fick ju mata dom första tre dygnen, kanske halkade efter lite då...

Kram Linda

Anonym sa...

Hehe, mina dubblade födelsevikten på 6é & 7é dygnet. Sen ska vi inte tala så mycket mera om deras vikter! :-)
Men som du säger så kan dina ha "halkat" efter.