onsdag 19 maj 2010

Ändringar

Håller på att göra om bloggen lite...

Har kommit på att jag vill blogga om lite annat än bara hundarna. Det är ju vad den här bloggen varit till för i flera år nu. Hundarna och min uppfödning. Men nu vill jag skriva om mina andra intressen också! Vi ska ju gifta oss tex, så kanske kommer det skrivas och läggas upp lite bilder om alla förberedelser, tankar och funderingar till bröllopet. Jag har ju även ett stort intresse för smink - då jag även är utbildad - så kanske kommer det lite tips och råd då och då.
Det finns ju lite andra saker jag också är intresserad av som foto, matlagning och inredning...så det är mycket möjligt att det kommer slinka in inlägg om detta också.

1 kommentar:

Diva´s svartvita kennel sa...

Men åh...så roligt! Grattis till er båda. Kram Sussi o hundarna