torsdag 24 juni 2010

Sommarkväll

Det är en underbar sommarkväll. Min dag har varit full sedan sen klockan ringde i morse. Ingen tid att njuta i solen. Men förhoppningsvis blir det fler såna här kvällar.
Min fina klänning han inte komma före midsommar, så min älskling har hjälpt mig leta en ny så här i sista sekunden. Tur man har en fästman med smak!
Skulle vilja njuta av den här kvällen i gott sällskap på en uteservering, men så verkar inte kvällen sluta. Men när jag ser på klockan så har den tickat iväg i en himla fart, så kanske var det lika bra?
Imorgon har vi lite på schemat före vi ska äta sill lunch med vårt sällskap klockan 13.

Jag midsommar 2009. Några dagar senare träffade jag min älskling. 1 år senare är vi förlovade! Nästa vecka firar vi 1 år. Älskar dig!


Nu ska Eminem få äran att förgylla min ensamma kväll med hans senaste album Recovery.
Önskar er alla en glad midsommar!

Inga kommentarer: