onsdag 29 december 2010

Julklappar



Så var julen över, bara nyårsafton kvar. Om det nu blir något firande för oss, då jag legat sjuk sen julaftonskvällen och verkar som jag har smittat sambon också. Ingen vanlig förkyldning jag dragit på mig heller. Riktigt jobbig. Fått avbokat alla mina kunder denna vecka och det är inte alls roligt. Beklagar verkligen detta...

Har ni fått några fina julklappar? Jag är mer än nöjd. Måste ha varit riktigt snäll i år. Halsband, örhängen och armband från Rock by sweden, de på bilderna ovan. Underkläder från Victoria Secret! En fin almanacka att boka in min kunder i, pengar och lite annat smått och gott.
Jag gav Tomas Voodoo knivställ som på bilden och en plånbok från Ben Sherman som han spanat in.

Nu ska jag ta något varmt att dricka, eller starkt...Undra vad som är bäst...

1 kommentar:

madde sa...

samma här linda, nova åkte på lunginflamation så vi spenderade hela måndagen på sjukhuset, sen vart jag febrig å förkyld som ett as så jag har åxå blivit tvungen att avboka alla kunder.. :/ så typiskt speciellt nu till nyår när alla ville göra sig nyårsfina! men men inte mycket att göra åt. krya på dig! och Gott Nytt År! <3