tisdag 31 maj 2011

Värme

Sitter ute och njuter av värmen. Precis kommit in från en längre promenad med vovvarna. Tomas tog den vita hunden på en joggingtur i spåret.
Riktig utlandsvärme idag och det var så skönt att vakna upp ute i stugan. Han sola lite innan det var dags för jobb. Det ser lite lurigt ut på molnen, samtidigt som solen lyser, så droppar det lite och det är nog inte omöjligt att det blir åska. Men det tycker jag bara är mysigt!
 Krukorna jag hittade på ikea.
 Vitt!

Lite rosa också...


Det händer lite med mina kryddor också. Fast några fick jag göra ett nytt försök med och det ser bättre ut än så länge.
 Persilja, timjan, basilika, gräslök och citrongräs.

 Timjan


En tanke till min pappa som skulle ha haft födelsedag idag. 52 år skulle han han fyllt. 
Saknar dig. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fint, tycker du om inredning??

Anna sa...

Gröna fingrar!! ;)

Linda - Nagelteknolog sa...

Anonym: Jag älskar inredning!

Anna: Nja, övar lite på det hehe!