fredag 23 mars 2012

Hemma


 Stranden i Ao nang, Krabi

Nu är vi hemma på svensk mark igen efter en härlig tid i Thailand. Vi har haft det helt underbart och jag kan absolut tänka mig att åka tillbaka i framtiden. Men då blir det enbart Krabi, då Phuket var för dyrt, rörigt och inte alls lika fint. Men det var ändå roligt att ha upplevt en del av Phuket. Thailändarna är otroligt vänliga människor, maten är toppen och det finns mycket fint att se och uppleva.

Det var härligt att komma hem till en riktigt varm vår. Idag visade vår bil 21 grader. Helt otroligt och härligt!
En annan dag kommer det fler bilder från resan. Är fortfarande trött efter tidsomställningen. Jag vaknade klockan 05,00 i morse och var pigg och hungrig. Klockan är då 11,00 i Thailand, så då ville jag ha frukost. Men jag lyckades somna om ett par timmar till. Sen ville hundarna ut, som också skaffat sig andra vanor under tiden de bott hos mormor och morfar.

Andra hotellet, pool på en höjd och havsutsikt. Helt fantastiskt!

Inga kommentarer: