måndag 30 juli 2012

Lillhjärtat

Lilla skatten i magen växer på sig. För ett par veckor sedan var vi hos BM igen och tog nya prover och pratade lite. Allt var perfekt. Det är väldigt livligt där inne och den blir starkare och starkare. På sena kvällen och på natten är det som värst (kvällspigg som sin pappa?). På senaste dagarna har jag börjat känna mig svullen om fötter och händer. Ska försöka komma ihåg att ta av mig förlovningsringen i tid innan den fastnar. Vill inte gärna gå och klippa bort den...Jag tar ju aldrig av mig den, så det är lätt att glömma bort.
Längtar så mycket efter den lilla, funderar hur den ser ut och om det är en pojke eller flicka. Men just nu längtar vi också mycket efter lite semester i Italien. Inte så långt kvar nu. Ett nytt besök hos BM ska vi göra också innan vi åker för att dubbelkolla att allt ser bra ut inför resan.
En bild från vecka 23

Inga kommentarer: