måndag 3 januari 2011

Välkommen 2011

...och jag kan ju meddela att jag fortfarande är sjuk! Sängliggandes med alla fel man kan ha. Förkyld, hosta, feber, ont i bihålor och någon form av ögoninflammation på gång också då jag inte fick upp ögonen i morse.
Bra start på året.
Det är tur man har nära och kära som ställer upp! Här behöver man inte ens be...
Men jag vill verkligen bli frisk nu, röja upp hemmet efter julen, boka in alla stackars kunder som väntar och så ska ju Nova paras.

Hoppas ni hade ett bra nyår. Jag tog mig ur sängen, gjorde mig nyårsfin och tog oss till festen vi var bjuda till, drack ett halvt glas champagne och kände på en gång att det var en dum idè, så resten av kvällen blev det te varvat med vatten. Jag var inte världens roligaste sällskap, men jag tror alla hade förståelse...

Det kommer lite bilder...

1 kommentar:

johanna sa...

Fy vad tråkigt med ögoninflammation =( Inte kul! Krya på dig!