onsdag 7 juli 2010

En bra dag

Har inte sovit en blund inatt. Bara tänkt och tänkt och varit orolig. Flög ur sängen när klockan ringde imorse. Tog en skön promenad med hundarna, sedan ringde jag samtalet.'

Så nu är det klart och jag är lättad. Ingen hade hunnit tagit min plats sen igår och nu törs jag nog säga att jag ska utbilda mig till nagelteknolog i höst!
Det ska bli så otroligt roligt och det passar mig så bra och ett perfekt komplement med den make up utbildning som jag redan har.

Jag är glad och förväntansfull och jag förtjänar det här!


Kvällen ska tillbringas på en uteservering med sambo och vänner. Solat och badat med hundarna hela dagen. Har byggt på brännan, men kanske lite för mycket...

Kram!

3 kommentarer:

Diva´s svartvita kennel sa...

Vad kul för dig Linda! Hoppas allt blir som du har förväntat dig.
Kram Sussi o hundarna

SOFIE sa...

Åh grattis gumman!!! Vad roligt! =) Härligt att njuta på stranden och uteservering ikväll!! <3 Såg att du skrivit till mig på facebook att vi måste mysa på stranden nån dag! Det vill jag jätte gärna, men just nu är det mycket med köket och allt som du såg ;) Men jag hoppas på en stranddag sen!! Pussar i massor my love!

Linda - Nagelteknolog sa...

Haha ja jag förstod din frånvaro när jag såg bilden på köket ;) lycka till hoppas det blir bra! Puss puss