måndag 25 oktober 2010

Sunshine

Strålande sol denna måndag. Jag har varit på en arbetsintervju på morgonen, spännande!
Unnade mig sedan ett par solglasögon som jag tänkt gjort hela sommaren. Solen är verkligen stark nu och jag ser inget när jag kör bil, så nu ser jag lite bättre igen.
Bytte sedan den nya strömkabeln jag köpte till datorn (eftersom Mr M tuggade sönder orginalet), men så igår kände vi hur det luktade bränt om den nya, så då fick jag den bytt idag. Än så länge känner jag inget, så det verkar fungera...

Sitter och kikar på vinterdäck på nätet, vi har inga, så vi bör skaffa oss nya ganska omgående. Inte så roligt att lägga pengar på, men jag är beroende av bilen så det finns inget val och halkan är ju redan här till och från...
Det är dyrt med vintern. Vinterdäck, vinterjacka, vinterskor, sen kommer julen och det ska vara julmat och julklappar och till sist nyår....

På tal om julen! Glöm inte att köpa presentkort hos mig. Dom borde komma nu i veckan.