måndag 28 mars 2011

Fix

Nu ska vi se om vi får ersättning för våra (mammas egentligen) resväskor av flygbolaget. Den ena väskan är inte användbar och den andra är också skadad. Jag tror inte dom tagit hänsyn till väskorna alls. En riktigt bitchig tjej som svarade på arlanda när jag ringde dit som snäste att vi skulle ha anmält det redan på plats, men eftersom planet var 40 minuter försenat fick vi springa genom hela arlanda för att hinna med tåget fanns det inte en tanke på det. Men hon kollade upp med flygbolaget och det verkade som det skulle ordna sig i alla fall.
Dessutom hade samma summa dragits tre gånger för mycket när vi handlade på planet så det skulle också regleras.
Väskorna uppackade och det ser skapligt ut hemma, nu är jag redo för min första kund.


3 kommentarer:

Anonym sa...

marocko är inget vanligt resmål? verkar mysigt!

Linda - Nagelteknolog sa...

Njae...inte så jätte vanligt. Inte som kanarieöarna och cypern tex. Det märktes på storleken på flygplanet också :) Litet och trångt. Men det växer som turistmål och jag kan verkligen rekomendera andra att åka dit.

Nina sa...

Ni verkar ha haft en mysig semester =) Spännande, man kanske skulle prova!