onsdag 21 december 2011

Fjärde advent...

...har nu passerat och vi går i full fart mot julen. Här händer det inte mycket mer än att vi jobbar mycket och planerar jul och nyår. Tiden går så fort så jag kan inte riktigt förstå att det är julafton om några dagar. Får lite dålig koll på vilken dag det är när jag jobbar helger. Alla dagar är lika. Är ni klara med alla julklappsinköp? Eller behöver ni helt enkelt inte köpa några? Jag har bara ett par styckna kvar. Här blir det inte så många, vilket är rätt tacksamt. Men jag tycker att det är roligt att i alla fall köpa några och ge bort.
Mysigt att det kommit lite snö som ligger på marken och även pryder träden. Det blir ju lite mysigare så och ger lite mer känsla och stämning.

Måste också säga att jag är så tacksam att mormor och morfar ställer upp och är hundvakt varje dag nu när vi jobbar så mycket. Tack snälla ni!

Hoppas ni alla får en riktigt god jul! Kram till er alla.

1 kommentar:

johanna sa...

Vad duktig du är som jobbar och står i (och lyckas fixa så fint hemma!!!) i juletider tycker jag tiden bara försvinner mellan allt jobbande, ;( Pluggar du fortfarande? =)