onsdag 1 september 2010

God morgon

Tidig morgon och regner öser ner. Snart kommer min praktikant och jag som hade planerat att vi skulle gå i spåret med hundarna. Verkar som vi får hålla oss inne. Kanske har lite päls och ögonvård istället...

Sedan väntar en hel eftermiddag av informationsmöte (starta eget) på ams för min del. Ska faktiskt bli intressant.
Till sist har jag eventuellt brynplock ikväll.

Imorgon har jag tillsammans med Amalia en utförsäljningskväll hemma hos henne. Hon ska sälja ut sina Mary Kay produkter och då passar jag på att köra lite brynplock och färg lite billigare än vanligt. Så är ni intresserade - hör av er! Brynplock 50:-, färgning 50:-
Det finns kanske möjlighet att komma ikväll också.

linda.elfving@hotmail.com


Update
Ja regnet försvann och istället kom solen. Underbart. Vi kunde gå vår promenad i spåret. Lite lerigt var det och höll på att krocka med två travhästar och en ridhäst som kom på rad. Maradona sprang lös och blev rädd och började springa hemåt, men han vände och kom tillbaka...försiktigt. Så det blev inte så illa. Var mest rädd att hästarna skulle bli galna och skena. Hästar är något jag inte litar ett dugg på. Men dom verkade coola och travade vidare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är så kul att läsa din blogg, dina planer är toppen. Jag startade eget första januari & har inte ångrat mig en sekund. Man ska förverkliga sig själv!

Synd du bor så långt bort... det där med naglarna..ska ju gifta mig på lördag..har iofs snygga starka naglar av mig sjäv, men lite piff skulle vara skoj.

& nova.. ojoj vad jag är sugen.. så spänd inför kullen, pappan är snygg med.. & älskar Novas färg utseende.. ja jag får nog hålla mig bort från din blogg då ;)

/ Marie