onsdag 22 september 2010

Min kund idag var en gammal skolkamrat. Vi lärde känna varandra i 6 års gruppen och gick sedan i samma klass ända till nian. Var jätte kul att hon kom hit idag, vi han prata en hel del. Hon gick väldigt nöjd härifrån. Jag är så glad över alla nöjda och gulliga kunder. Puss på er!

Åkte till Ikea och fyllde på lagret med värmeljus och några blockljus. Fyndade en pläd i fleece för ynka 10 kronor, duger bra att klippa till fyra små plädar och ge till hundarna.
På hemvägen fick bilen en tvätt. Nu är ljusen tända, hundarna rastade, bara Idol som fattas.
Ska mumsa i mig plommon som jag fick idag av min gulliga praktikant Tindra.

1 kommentar:

Crazyangel sa...

jo men vet du, jag tror det här ärdom bästa naglarna jag haft! dom sitter där dom ska trots fajter på hundkursen och strider med barnen :) du är jätteduktig å alla säger att naglarna är sååå fina :)