måndag 20 september 2010

Höstnaglar

Eftersom tre modeller totalt backade ur en efter en så var Emma så snäll och kom i sista sekunden till skolan idag, småbarnsförälder som hon är (kanske inte alltid så lätt att komma ifrån). Men jag tror hon uppskattade lite egentid ;)
Min lärare ville att det skulle tränas mer på förlängning, sen så körde vi på lite hösttema, så det blev lilametallic. Personligen skulle jag ha önskat lägga ett tunt lager till med färg, men min lärare sa att det bara skulle vara ett. Så då fick det väl vara så då.
Nu har jag fyllt på mitt lilla färglager med denna snygga lila.

2 kommentarer:

Crazyangel sa...

Nä jag är jättenöjd! Det blev lite konstig färg tack vare blixten tror jag, för om ser inte alls sådär tunna ut på vissa ställen på rktitg! Supertack iaf! :)

Anonym sa...

Snyggt!