torsdag 19 april 2012

Biljetter köpes

Äntligen börjar helgen närma sig. Jag började denna dag med ett prov i matte som kändes väldigt bra, hoppas jag inte har fel. Jag tycker egentligen inte alls om att räkna matte, men efter de tidigare kurserna är det riktigt skönt att slippa sitta och skriva långa, långa uppsatser. Nu lägger jag skolböckerna åt sidan, i alla fall för idag. Hemmet ska snyggas till och sen kommer det en kund.

Så, ska Brynäs ta guldet ikväll nu då? Hoppas det! Det har blivit uppror sedan biljetterna släpptes, då medlemmar i Brynäs fick köpa tidigare, de fick dessutom köpa 8 biljetter per person. Brynäs har som jag har förstått det 6000 medlemmar... Arenan rymmer strax över 8000 personer. Det blev inte många biljetter över till oss övriga som såldes på ticnet dagen efter. Vi som fick köpa på ticnet fick max köpa 2 st! Nu säljer många oseriösa medlemmar i brynäs en del av sina biljetter till sjukliga priser på blocket. Det skylls på sjukdomar och övertid på jobbet, därför kan de inte gå och sätter priser upp till 10-11 000 kronor på biljetterna. Vilket vansinne! De ser bara en möjlighet att tjäna pengar såklart. Om medlemmarna i alla fall varit seriösa med priserna om de måste sälja sina biljetter. Nu är det som det är, men jag har en mycket besviken sambo som väldigt gärna önskar gå på matchen. Jag med, men han mest!

Så, om någon vill sälja ett par biljetter eller fler till ikväll pga förhinder, så tveka inte att skicka mig ett mail!

linda.elfving@hotmail.com

Jag vill förresten också köpa en fin gungstol om det är någon som har en står och dammar eller tar plats...

Inga kommentarer: