torsdag 12 april 2012

Sen uppdatering

Här flyger dagarna iväg och bloggen blir bortglömd. Påsken har ju passerat, men vi har inte firat med påskmiddagar varje dag. Inte en enda faktiskt. Jo, jag gjorde en påsklunch ena dagen till mig själv för sillen lockade. Tomas tycker ju inte om sill... Det blev en påskfika med mormor och morfar också. I övrigt har vi grillat, varit till parkbadet och badat med min svägerska och barnen och sen har vi firat lilla Agnes som fyllde hela 1 år. Ungefär så har våran påsk sett ut.
Idag tittar solen fram, så jag ska passa på att hänga lite tvätt ute, på eftermiddagen ska jag åka och klippa och färga håret hos Sofie - håret är så slitet efter veckorna i Thailand. Dagen avslutar vi på Läkerol arena med mamma och Janne för att heja på vårt Brynäs!

Inga kommentarer: