tisdag 24 april 2012

En liten juvel

I november kommer våra liv ta en helt ny vändning. Då kommer en liten bebis! Vi är så otroligt glada och lyckliga.
Det är kanske lite tidigt att berätta, men våra familjer och vänner har vetat ett tag och jag har det jobbigt med illamående och trötthet, så jag tycker det är skönt att alla runtomkring vet varför. Det är jobbigt att hitta på ursäkter hela tiden varför jag inte dricker vin och varför jag inte orkar göra vissa saker osv osv. Det är skönare att vara ärlig.

Igår åkte vi iväg till Stockholm och gjorde ett tidigt ultraljud. Man får ju bara ett ultraljud av landstinget i kring vecka 18, men jag ville se hjärtat slå för att bli lite lugnare. Det gjorde det. Allt såg jätte bra ut! Det var häftigt att se den lilla och så blev det lite verkligare.





Längtar efter dig!

4 kommentarer:

Diva´s svartvita kennel sa...

Jag önskar dig/er all lycka. Det är en otrolig känsla när man känner utvecklingen i magen.

Lycka till

Kram Sussi

Anonym sa...

Stort grattis!

Sandra sa...

Jättestort grattis!! Vad roligt :) Vi ses kanske på öppna förskolan så småningom :) Kram!

johanna sa...

Grattis!! Åh så spännande =)) Kram