onsdag 9 maj 2012

En bra dag

Gårdagen började sådär med att jag tappade telefonen i asfalten och fick ett snyggt spindelnät över hela displayen. Efter det kändes det som om ingenting fungerade, men jag var mest trött. Åkte och jobbade, plockade sen lite bryn och bakade till sist en till omgång kakor till fikat för tredje dagen i rad. Det kändes på kvällen när jag var så trött så jag bara ville grina en skvätt.
Idag har allting känts bättre, då jag unnade mig själv en riktigt sovmorgon. Ingen klocka som ringde och jag klev inte ur sängen förän jag kände mig riktigt pigg. Tänk vad det hjälper. Pluggade flera timmar och fick väldigt mycket gjort, har sedan haft två kunder och lagat middag. Så fick jag ju också ut en ny telefon idag! Gjorde inte så mycket att det regnade hela dagen idag...Efter regn kommer solsken...

1 kommentar:

SOFIE sa...

Fina lilla minimagen! <3 Ja bebisen verkar inte ha bråttom ut ;P Tunikan köpte jag för 75 kr på VeroModa efter jul :) Annika Martinsson hade den (tror jag) på sig när hon var och fixade håret hos mig innan nyår och jag blev så förtjust och frågade vart hon köpt den :) Hittade den här och blev överlycklig, är dock inte säker på att det var samma, men det var samma fina blå färg iaf :) Puss puss!