onsdag 23 maj 2012

Försvunnen lampa..

Herregud vart har min uv-lampa tagit vägen? Jag har ju beställt andra saker från samma företag flera gånger och det brukar inte ta många dagar. Nu har det gått en vecka. När jag följer paketet så står det att den är under transport. Men vart har den åkt ifrån egentligen? Den har ju transporterats i flera dagar. Märkligt...

För övrigt har jag suttit och försökt förstå mig på det här med gravidförsäkringar. Vilken djungel. Ringt runt och jämfört priser osv. Vi ska ju åka till Italien på semester i sommar och jag vill vara ordentligt försäkrad utifall att det skulle hända någonting.
För många så lockar säkert If eller Länsförsäkringar eftersom man får låna babyskydd av dem, men ett sånt har vi redan, så det har ingen betydelse.

Hos vilket försäkringsbolag tecknade ni er gravidförsäkring och tog ni den som var gratis (som en del har) eller tog ni en tilläggsförsäkring?

Inga kommentarer: