måndag 28 november 2011

Första advent

Har ni tänt första ljuset idag? Varit på skyltsöndag? Det har inte vi. Jag har inte hunnit skaffa mig en ljusstake än. Helgen har varit fullspäckad av andra saker, så jag hoppas hitta en till veckan. Här har regnet dessutom stått som spön i backen, så mysa runt på skyltsöndag var inte att tänka på. Hoppas ni haft en mysig helg och första advent.
Julen närmar ju sig som sagt och det juldekoreras för fullt i våra hem. Många vill såklart också ha julfina naglar, så i fredags var jag på dekorationsdag på salongen. Några nya färger och glitter presenterades inför jul och nyår och även tips på dekorationer och stickers. Rolig och inspirerande dag med andra härliga nagelteknologer. Kul med lite coachning och nytänkande.
Passa på redan nu att boka en tid före jul på linda.elfving@hotmail.com

På fredagen packade vi oss in i bilen och åkte ut till stugan och hade det mysigt med mina underbara svärföräldrar och hundarna. Sprakande eld i kaminen och god mat i tv soffan. Det är så rogivande där ute och skönt med miljöombyte. På lördagen bjöd vi hem mormor och morfar och åt älgstek. Hade jätte trevligt och kvällen bara flög iväg!

Kram till er alla!

5 kommentarer:

josephine westling sa...

Hej. Jätte fina naglar. Vad tar du för att göra naglar? Är sugen på att börja ha fina naglar igen :)

Lia sa...

Men gud vad fin nageln i mitten är! Älskar den röda färgen! Den är så djup på nåt sätt.

Otroligt fin!
Du är duktig du!

Kram Lia

SOFIE sa...

Åh vad gullig du är! <3

Var sugen att gå på skyltsöndagen men ångrade mig när regnet öste ute ;) Naglarna var jätte fina!! Mys!!

Anonym sa...

Hoppsan vad tjustigt!
Nina

Linda - Nagelteknolog sa...

Tack brudar!