torsdag 18 november 2010

Helgmys med glögg

Saffran, konjak och en gnutta pomerans sätter smaken på årets glögg från Blossa. Tidigare smaker har varit bland annat vinteräpple, havtorn och clementin.Någon som testat den redan?
Till helgen ska vi köpa hem lite glögg. På lördagen ska det spelas veteranmatch i hockey som vi ska gå och se, tänkte ta med lite glögg att värma oss med under matchen. Senare på kvällen ska vi ha middag och då fortsätter vi nog lite till med glöggen...





Nu när det är glögg tider så vill jag ha ett fint glöggset. Tyckte om det här från SagaForm.

4 kommentarer:

Lia sa...

Jag behöver också ett glöggset och det där tyckte jag var jättefint!

MammaMorran sa...

Vad sugen jag blev på glögg nu då! Jag som är gravid får bara dricka äckel-glögg :)
Kram
MammaMorran- funderar på livet och Barn med ADHD/Autism

malin sa...

Nu vill inte jag förstöra för er tjejer men om ni köper den sorten kör dom inte i diskmaskinen dom tar in vatten mellan glaset tyvärr :( Men handdiska går ju ;)

Linda - Nagelteknolog sa...

Malin: Tack för tipset!