tisdag 16 november 2010

Onödigt vetande

Någon önskade att jag skulle svara på dessa frågor. Massor med onödigt vetande om mig.
Enjoy!

Du heter: Linda
Smeknamn: Inget, eller jo, sambon kallar mig för Snäckan ibland and i don`t like it!
Låt som när du är ledsen sörjer till? Black sabbath - Fluff, Dire straits - Brothers in arms, Ralph Mc`tell - Streets of London, Lasse Tennander - Rötter
Beroende av: Tomas, mina hundar, kranvatten, min bil och musik
Vem behöver du mest just nu: Tomas, alltid
Vad tror folk om dig? Not a clue, and i don`t care.

Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen och att jag gör fina naglar
Brukar du skratta för dig själv? Kan väl hända...
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Får jag låna din kamera imorrn? Kan du ta med den?
Var bor du? Gävle
Trivs du där: Japp, har allt och alla jag behöver runt mig. Men ett till boende i ett varmare land skulle inte sitta fel.
Sprit, cider, vin eller öl: Rött vin, kaffedrinkar
Brukar du bli för full: I`m a good girl
Vad har du för mobil operatör: Tre, förlåt Telia...
Är du allergisk i mot något: Lögner och svek 
Nästa mål i ditt liv: Bli rik som ett troll? Få snurr på mitt lilla företag och efter det vill jag hitta vårt drömhus.
Hur svarar du i mobilen: Linda
Vem ringde du senast? Tomas
Antal timmar sömn inatt: Det var inte många...2-3 kanske
Tycker du om din pappa: Vilken jäkla fråga...Ja! Men han är inte i livet. R.I.P
Brukar du komma i tid: Försöker i alla fall...Tycker inte om att komma sent.
När mår du bra: Med Tomas, vänner och familj. God mat, bra musik och sommar. 
Hur känner du dig nu: Trött
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vit, marinblå
Är du smart: Inte är jag dum i alla fall!
Var du aktiv i skolan: Ja, kämpade trots att jag var skoltrött och hade det lite kämpigt privat
Vad saknar du: Pappa och lillasyster Malin
Hade du en bra kväll igår: Nej!
Favorit dryck på morgonen: Bravo juce, vatten, kaffe

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt elva, tolv
Är du blyg? Ja ibland...
Sysslar du med någon idrott: Nej det var längesen nu. Spelade innebandy på högstadiet, tränat tennis och badminton
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Vad gör du i morgon: Lämnar in bilen på volvo för däckbyte, tränar, promenerar med hundarna
Vad är det värsta du vet? Att vänta
Vad behöver du just nu? En soffa och köksmöbler
Vad längtar du till? Längtar efter en kull med valpar
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja verkligen
Vad är det finaste du fått? Kärlek och en gnistrande förlovningsring
En speciell dag du minns: När Tomas friade
Hur gammal är du: 28
Om fem månader: Är det äntligen vår
Du samlar på: Jag samlar inte, men skulle vilja ha alla Laila Bagges smycken...
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, Amalia, Tomas
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
När grät du senast: Igår när det var farsdag
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa hus och resa
Bär du glasögon eller linser: Nej inget av det.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, men föredrar det på vissa plagg
Har du piercing: Nej, räknas hål i öronen?
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja
Solar du ofta:  Nej
Är du bra på att laga mat: Ja, jag älskar att laga mat (dock inte vardagsmaten)
Gillar du att dansa: Ja och nej. Ibland.
Är du flygrädd: Nej, men båträdd.
Vad dricker du helst när du är törstig: Iskallt kranvatten
Tror du på ett liv efter döden: Nej inte ett liv, men någon typ av andlighet
Tycker du om sushi: Nej!
Vad äter du helst när du ser på film: Galiamelon, smågodis
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: Ja!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll, men önskar det var tvärtom
Vilken ögonfärg har du: Brun/gröna
Biter du på naglarna: Nej!
Röker du: Nej!
Hur ofta tränar/motionerar du: Ibland flera gånger i veckan och ibland inte alls
Senaste låt du hörde: Bruce Springsteen - I`m on fire

Inga kommentarer: